Skuodo rajono Ylakių gimnazija vėl pateko į Šviečiamosios gyvulininkystės programos III modulį. Žemės ūkio ministerija ir Žemės ūkio agentūra prie Žemės ūkio ministerijos įgyvendina Šviečiamąją gyvulininkystės programą, kurios tikslas – skatinti vaikų ir jaunimo domėjimąsi gyvulininkyste. Įgyvendinant programą, vaikai ir jaunimas bus supažindinti su visomis Lietuvoje paplitusiomis tradicinėmis gyvulininkystės šakomis: pienine ir mėsine galvijininkyste, kiaulininkyste, paukštininkyste, arklininkyste, avininkyste, ožkininkyste, kailine žvėrininkyste, triušininkyste ir bitininkyste, jų produktais, saugomomis senosiomis Lietuvos ūkinių gyvūnų veislėmis, darnios gyvulininkystės principais (gyvūnų gerove, šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio mažinimu, aplinkosaugos ir ekologijos principais ūkiuose, ūkių modernizavimu ir skaitmenizavimu, tvariu maisto vartojimu ir atliekų tvarkymu, švaria energetika ir kt.), gyvulininkystės specialistų rengimu bei darbo šioje srityje galimybėmis. Pasibaigus šviečiamajai veiklai, dalyvavusieji programoje turės galimybę pademonstruoti tai, ką jie sužinojo apie gyvulininkystę ir dalyvauti kūrybinių darbų konkurse „Gyvulininkystė ir MES“.
Skuodo rajono Ylakių gimnazijos 5 klasės mokiniai, Šviečiamosios gyvulininkystės programos dalyviai, Ylakių gimnazijos bibliotekos skaitykloje kovo mėnesį pristatė naminių gyvulių iš antrinių atliekų parodą. Mokiniai savo darbeliams naudojo tualetinio popieriaus ruloniukus, spalvoto popieriaus atliekas, dažus. Parodos tikslas – supažindinti gimnazijos bendruomenę su gyvulininkystės ūkio gyvūnais. Penktokai pagamino visų gyvulininkystės ūkio šakų gyvūnus: kiaules, karves, ožius, avis, arklius, triušius, jaučius, paukščius. Ši parodėlė patiko ir mokiniams, ir skaityklos lankytojams. Mokiniai pasidžiaugė savo ir kitų darbeliais. Jais galima nuotaikingai pasipuošti namus, panaudoti įvairiems žaidimams. Džiugu, kad ir kitų klasių mokiniai įsijungė į parodėlę, keletą darbelių padarė mokiniai iš 8- G3 klasių, du darbelius padarė net ir pradinių klasių mokiniai.